l-o-n-d-o-n

Jaaaa, ok. ska uppdatera.
JUSUTUTOSROUSE jag har sett bfs. HELT SJUUUUUUKT BRA! Mitt favoritband i hela vidaste världen. Bölade mig igenom hela konserten, typ. I alla fall de två-tre första låtarna. Helt okej jobbat. The Leftovers var också bäst, träffade dom efteråt. Läju ha varit bäst. Svenska tjejer kan inte knäppa kort.  MC Lars var också helt ok........... Zebrahead också. Men ah... zebbe är zebbe.

Det jag har gjort i London: Gått. Gått. Gått lite mer. Gått. Gått. Åkt buss. Gått. Ätit. Gått. Gått. Gått, osv...
Tänk om man hade sånt schema varje dag, hade ju varit rena klüft-tjejen vid det här laget. Synd att man inte verkar ha samma kondition när man är hemma...........


Annars då?
Fick Coffes nya skiva, A permanent marker, på posten igår, lika bra som alltiiiiid, rätt fett! Ska antagligen se dom ikväll. Och ska antagligen se tvivelfrontis imorrn. Om jag orkar. . : :: : .. . : :....

Världens bästa låt blir typ... Love. Med The Confusions. Den finns ingenstans, tror jag. Förutom på skivan. Ska kolla runt lite. Nej, inte ens på hemsidan derasssss. Ass. Hejdå

Kommentarer

Skriv snälla saker:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0